
Status:
v izvajanju
Trajanje projekta:
september 2018 – junij 2020
Nosilec projekta:
Center za zunanjo ureditev, vodenje projektov in izobraževanje, d.o.o.
Partnerji projekta:
Mizarstvo Kos – Kos Jože s.p., Turistično društvo Polšnik, Vinogradniško društvo Štuc Šmartno
Skupna vrednost projekta brez DDV:
55.005,05 EUR , od tega vrednost sofinanciranja EKSRP 35.753,30 EUR
Opis projekta:
Operacija Lesarius je »5-čutni« interaktivni stalni in premični muzej, ki navdih išče v bogati lokalni dediščini obdelave lesa. Podatke, ki se na tak ali drugačen način navezujejo na lesarske obrti kolarja, sodarja, mizarja, tesarja in rezbarja iz tukajšnjega okolja bodo poleg zbranih informacij iz organiziranih modelirnih delavnic in aktivnosti, kamor bodo vključeni partnerji iz zelo različnih sektorjev, prispevale k postavitvi sodobnega muzeja. Že pred nastankom muzeja bo velik poudarek na sodelovanju z lokalnim okoljem, saj si partnerji projekta želijo pomoči pri soustvarjanju, s tem bi se lahko odprle možnosti sinergij sodelujočih z dejavnostjo, ki jo ali jo želijo opravljati. Raziskane vsebine bodo obiskovalcem predstavljene na interaktiven način. S pomočjo sodobne tehnologije bodo obiskovalci vsebine pridobili oz. začutili preko 5-ih čutil (vid, otip, vonj, sluh in okus). Za izrazitejšo izkušnjo bodo muzejske vsebine predstavljene v vizualiziranih in interaktivnih tehnikah prestavitve, kot so VR video z gledanjem skozi lesena očala, 3D video hologram, praktični preizkusi uporabe orodja, premikajoča fotografija, skriti predali, projekcija, grafika itd., kjer bodo nekatere delovale le s pomočjo uporabnikovih dražljajev in njegove opreme (telefon). S postavitvijo projekta bo poskrbljeno da snovna in nesnovna dediščina pride do ljudi na inovativen in zanimiv način. V času trajanja projekta si partnerji projekta želijo usposobili tudi strokovnjaka, ki bi znal demonstrirati dela starih mojstrov na način, kot so ga poznali takrat. Projektne aktivnosti bodo med drugim prispevale k ozaveščanju o trajnostni rabi naravnih virov, o pomenu gozda ter spodbujali dejavnost zelenega gospodarstva.
Cilji:
- izboljšanje podjetniške kulture
- povečanje inovativnosti in kreativnosti
- izboljšanje urejenosti podeželskega okolja in urbanih območij
- okrepitev lokalne identitete
- izboljšanje trženja turistične destinacije Srca Slovenije in povečanje diverzifikacije turistične dejavnosti
- izboljšanje kakovosti bivanja
- izboljšanje znanj in kompetenc podeželskih akterjev
